Preparem la tercera temporada!

Falten pocs dies per què les primeres calçades arribin als boscos dels Ports procedents de les seves zones d’hivernada. Abans que arribin, estem enllestint l’equip per poder oferir la tercera temporada de seguiment en directe d’una de les parelles que nidifiquen al Parc.

Al 2017, la femella va arribar a l’àrea de nidificació el 28 de març; al 2018, va arribar tan sols 2 dies després, el 30 de març. Tornaran aquest any? Refaran aquest aquest mateix niu? Esperem que si!

Aquestes imatges són de l’any passat quan un dels treballadors de la brigada del Parc acabava d’enfocar la microcàmera, el 6 de març del 2018. A la segona meitat del vídeo, es veu la femella amb els dos polls de pocs dies d’edat, el 6 de juny de 2018.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s